Selagi Nadiku Berdenyut

Dalam kerendahan diri,ada ketinggian budi. Dalam kemiskinan harta,ada kekayaan jiwa.Dalam kesempitan hidup,ada keluasan ilmu maka dalam nikmat anugerah yang diraih,pastikan ada keinsafan hakiki...

Tuesday 16 October 2012

'Seiring Nadiku' berirama kembali..

Assalammualaikum
Sekadar rintihan diriku yang begitu lama sepi dari menarikan bait-bait loretan jalinan nafas kehidupan ini. Seiring Nadiku sekadar sepi menari penanya tetapi tetap berirama di pentas usia dalan mengejar yang hakiki..

Sepinya aku dari ruangan tinta ini setelah meninggalkan bumi Jordan pada Februari 2011. Pulang ke tanahair bersama keluarga tersayang untuk menyanbung juang samada berbekalkan rintihan yang silam disulami kekebalan cabaran baru nan pastinya tiada terduga masa serta tempatnya..Wallahualam.. 

Selagi ada hasrat,akan cuba kujejaki jua halaman demi halaman meskipun ditinggal waktu kerana tatapan ini bukan sekadar coretan usang lagi lusuh tetapi ianya adalah curahan isi hati yang hanya mampu diperindahkan nilainya melalui simfoni madah tanpa minta diagungkan,cukup sekadar dikongsikan pada yang sudi.. 

No comments:

Post a Comment